امتحانات نهایی مقطع متوسطه در ۱۸۰ مدرسه سطح استان البرز آغاز شد

قاسمی با اشاره به ضرورت حفظ مقررات و لوایح بهداشتی برای دانش آموزان گفت: امتحانات نهایی مقطع متوسط در ۱۸۰ مدرسه سطح استان البرز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سالار قاسمی»  با اشاره به ضرورت حفظ مقررات و لوایح بهداشتی برای دانش آموزان گفت: امتحانات نهایی مقطع متوسط در ۱۸۰ مدرسه سطح استان البرز آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: با توجه به شرائطی که در جریان شیوع ویروس کرونا وجود دارد، فاصله صندلی ها در زمان برپایی امتحانات مبتنی بر پروتکل های بهداشتی معین شده است.

وی توضیح داد: در بدو ورود اقلام بهداشتی در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود و ملزم به استفاده از ماسک هستند، همچنین سطوحی که دانش آموزان با آن ارتباط دارند ضدعفونی و گندزدایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: از ازدحام دانش آموزان در حین ورود، در سالن های مدرسه جلوگیری می شود همچنین برگ حضور و غیابی که در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود به صورت انفرادی است تا دست به دست نچرخد.

در پایان قاسمی تأکید کرد: از اولیاء محترم درخواست می شود که نست به همراه داشتن لوازم غیرضروری و شخصی دانش آموز مانند گوشی های همراه جلوگیری به عمل آید تا بهداشت شخصی دانش آموز نیز حفظ شود.

 

 

کد خبر 935738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha