برگزیدگان جشنواره خانه های قرآنی اعلام شدند

بستانی نفرات برگزیده جشنواره مجازی خانه های قرآنی ویژه استان گلستان را اعلام کرد.

«میلاد منصور بستانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: پس از اتمام جشنواره مجازی خانه های قرآنی، با حضور داوران نسبت به انتخاب آثار برگزیده در بخش های مختلف اقدام شد.

 

مجری طرح خانه های قرآنی کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی گرگان با بیان اینکه تعداد 38 اثر به صورت فیلم و عکس و نقاشی به طور مستقیم به این جشنواره ارسال شد، افزود: تعداد آثار رسیده به طور غیرمستقیم از طریق صفحات مجازی دیگر 60 اثر بوده است.

 

بستانی، تعداد لایک تمام آثار را دو هزار و 779 مورد، تعداد کامنت ثبت شده در آثار را 222 مورد و تعداد اشتراک گذاری آثار در شبکه های اجتماعی دیگر را یک هزار و 954 مورد اعلام کرد و اظهارداشت: 22 خانواده در این جشنواره شرکت کردند.

 

وی، تعداد مشاهده فیلم های صفحه را 6 هزار و 314 بار، تعداد افرادی که پروفایل صفحه جشنواره را مشاهده کردند یک هزار و 859 نفر و تعداد افرادی که از محتواهای صفحه استفاده و مشاهده کردند را 9 هزار و 997 نفر برشمرد.

 

مجری طرح خانه های قرآنی کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی گرگان خاطرنشان کرد: داوری این جشنواره را حجت الاسلام علی اصغر انصاری کارشناس مذهبی، حسین کیقبادی کارشناس هنری، علی جعفری کارشناس فرهنگی، مریم بستانی کارشناس قرآنی، اعظم کریمی کارشناس مذهبی کودک و میلاد بستانی کارشناس فرهنگی و هنری برعهده داشتند.

 

وی با اشاره به برگزیدگان بخش مردمی توسط لایک در صفحه اینستاگرام، گفت: در بخش فیلم ثنا مازندرانی، در بخش عکس سعدیه پقه و در بخش نقاشی ثنا مازندرانی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

 

بستانی افزود: در بخش برگزیدگان داوری با انتخاب آثار برجسته با توجه به موضوع جشنواره و بخش های قرار داده شده، نیکا کشیری در بخش فیلم، سعدیه پقه در بخش عکس و محمدبرهان پقه در بخش نقاشی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

 

وی ادامه داد: در بخش ویژه با موضوعات خاص بین آثار با لایک بالاتر، خانواده شریفی با بیشترین مشارکت و در بخش مناطق سیل زده استان به ترتیب سعدیه پقه و محمد برهان پقه برگزیده شدند.

 

مجری طرح خانه های قرآنی کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی گرگان گفت: در بخش جایزه تبلیغ و توسعه فرهنگ قرآنی به کاربر با مشارکت بالا در صفحه اینستاگرام بر اساس دنبال کردن صفحه، لایک و کامنت گذاری به محمد جعفری تعلق گرفت.

 

وی افزود: در بخش ترویج، تبلیغ و توسعه شعائر دینی، امیرحسین عمادی از بین آثار مربوط به ائمه رتبه برتر را کسب کرد.

 

بستانی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره خانه های قرآنی ویژه استان گلستان در روز (پنجشنبه 15 خرداد) به صورت پخش زنده در صفحه اینستاگرام khaneghoran99 برگزار شد.

 

گفتنی است، جشنواره خانه های قرآنی به منظور توجه به جایگاه خانواده در دین اسلام و بهره مندی از فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان و بهره برداری از آیات الهی، جشنواره خانه های قرآنی ویژه استان گلستان از سوی کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی گرگان برگزار شد.

 

آموزش قرآن توسط پدر به فرزند، تزئین خانه توسط مادر با حضور فرزندان، جلسات خانوادگی قرائت قرآن و نقاشی آیات قرآن ویژه کودکان زیر 13 ساال را از محورهای این جشنواره بود.

 

جشنواره خانه های قرآنی در قالب های فیلم، عکس و نقاشی برگزار شده بود.

 

 

کد خبر 935783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha