ضرورت تقویت بنیه دینی  جوانان برای مقابله با هجمه های فرهنگی

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت تقویت بنیه دینی و اعتقادی جوانان تأکید کرد و گفت: این مهم سد راه هجمه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام «سید مهدی حسینی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، بر ضرورت تقویت اجرای برنامه های فرهنگی تأکید کرد و اظهار داشت: در شرایط کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه استفاده شود.

 

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی بروجرد با تأکید بر اینکه اجرای برنامه های فرهنگی باید همگام با ترویج علوم و معارف قرآنی باشد، افزود: تقویت این برنامه ها لزمه رشد و ارتقای معنویت و اخلاق در جامعه است.

 

وی نسل جوان را سرمایه های کشور و آینده سازان این مملکت خواند و عنوان کرد: در زمینه تربیت دینی جوانان و نوجوانان و فراهم ساختن زمینه انس بیشتر آنان با قرآن و تبیین آموزه های دینی باید برنامه ریزی شود.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به هجمه های فرهنگی و تلاش دشمن در قالب جنگ نرم، خاطرنشان کرد: دشمنان در قالب هجمه های فرهنگی و جنگ نرم به دنبال گمراه کردن نسل امروز و ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان هستند.

 

وی تأکید کرد: تربیت دینی جوانان بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی است، باید بنیه دینی و اعتقادی نسل جوان و نوجوان را تقویت کرد تا در برابر آسیب های اجتماعی مصون بمانند.

 

کارشنان قرآنی تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و تقویت پایه های دینی و اعتقادی در جامعه و بین نسل نو سد راه هجمه ها و آسیب های اجتماعی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های دینی و تربیتی و نقش آفرینی خانواده در تربیت صحیح فرزند، امری مهم برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی و ورود این آسیب ها به خانون خانواده ها می شود.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: با بهره مندی از ظرفیت رسانه و فضای مجازی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و برنامه های دینی و تربیتی را در فضای مجازی در اختیار نسل امروز قرار داد و در این راستا از ظرفیت مبلغان به خوبی بهره مند شد.

کد خبر 935833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha