آغاز فعالیت «سینما ابوذر» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: فعالیت «سینما ابوذر» با نمایش فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم آغاز شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نمایش فیلم های تاثیرگذار، فاخر و ارزشمند ویژه نوجوانان و کودکان عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم از جمله برنامه های این کانون بوده که در ایام کرونایی این فعالیت نیز تعطیل شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: «سینما ابوذر» که ویژه گروه ابتدایی کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» است، با بازگشایی مساجد و  فعالیت های فرهنگی فعالیت مجدد خود را از سر گرفت و این برنامه با نمایش فیلم «منطقه پرواز ممنوع» همراه شد.

 

وی بیان کرد: در این برنامه که با استقبال بیش از 20 نفر از اعضای گروه «ابوذر» همراه بود، این فیلم زیبا و موثر ویژه کودکان و نوجوان به نمایش درآمد تا آغازی برای اجرای فعالیت های گسترده فرهنگی در فصل تابستان و فصل اوقات فراغت دانش آموزان باشد.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: گرچه توصیه های بهداشتی از اصول بازگشایی مساجد در ایام کرونایی است اما رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمان پخش این فیلم به اجرا در آمد تا در این زمینه نیز در راستای اهمیت به مقوله سلامت و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس «کرونا» توجه بیش از پیش شده باشد.

 

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از جمله کانون های فعال و قدیمی این شهرستان بوده که بیش از یک هزار و 500 عضو در مقاطع مختلف سنی و تحصیلی در آن به فعالیت های فرهنگی و مذهبی می پردازند.

کد خبر 935854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha