خیرین ظرفیتی عظیم برای تسریع در ساخت و تجهیز مدارس هستند

حجت الاسلام سپهوند، مشارکت در ساخت مدارس را اقدامی ماندگار خواند و گفت: خیرین ظرفیتی عظیم برای تسریع در ساخت و تجهیز مدارس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت‌الاسلام «علی سپهوند»، امروز(17 خرداد) در آیین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای سیاوش اباد با حضور خیر مدرسه ساز، اظهار داشت: مشارکت در ساخت مدرسه از کارهای ماندگاری است که اجر و پاداش آن حتی پس از مرگ نیز ادامه دارد.

 

امام جمعه ازنا مدرسه سازی را اشرف کارهای خیر دانست و اذعان داشت: انجام کار خیر معامله با خدا است و پاداش دنیوی و اخروی دارد.

 

حضور خیرین را اقدامی مهم در زمینه رشد و اعتلای فرهنگ مدرسه سازی عنوان کرد و گفت: امید است با استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در بسیاری از مناطق محروم مشکل تحصیل دانش آموزان برطرف شود.  

 

وی در ادامه افزود: هدف از کلنگ‌ زنی مدارس خیرساز ارتقای فرهنگی جامعه به ‌ویژه مناطق کمتر برخوردار است و امید است با استفاده از این ظرفیت در ارتقای سطح فرهنگ جامعه نقش آفرینی کرد.

 

حجت الاسلام سپهوند بیان کرد: امید است از ظرفیت رسانه ها در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ مشارکت در کار خیر و از ظرفیت خیرین در مدرسه سازی و تجهیز مدارس و رفع مشکلات این مراکز آموزشی بهره مند شد.

کد خبر 935935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha