رشد ۳۶ درصدی زکات فطریه در آذربایجان غربی

سهندی گفت: امسال بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در آذربایجان‌غربی جمع آوری شده است که این رقم در مقایسه با زکات فطریه امسال رشد ۳۶ درصدی را نشان می دهد.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: امسال بیش از ۱۳ میلیارد و 500 میلیون تومان زکات فطریه در استان جمع آوری شده است

مدیرکل کمیته امدادآذربایجان‌غربی افزود: میزان زکات فطریه پرداختی مردم آذربایجان‌غربی در سال گذشته بیش از ۹ میلیارد 951 میلیون تومان بوده که این رقم در مقایسه با زکات فطریه امسال رشد ۳۶ درصدی را نشان می دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: شورای زکات آذربایجان‌غربی در عید فطر امسال بیش از 12 میلیارد تومان فطریه عام، یک میلیارد و 174 میلیون تومان زکات سادات و 180میلیون تومان  نیز کفاره عمد و غیر جمع آوری شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیشترین میزان زکات فطریه جمع آوری شده، افزود:  بوکان با بیش از ۳ میلیارد و 1۷۳ میلیون تومان در پرداخت زکات آذربایجان‌غربی پیشرو بوده و سلماس با بیش از 2 میلیارد و 7۷۲ میلیون تومان و مهاباد با یک میلیارد و 5۷۷ میلیون تومان به ترتیب بیشترین آمار زکات فطریه در استا ن را داشته اند.

سهندی اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که  در روزهای آتی آمار نهایی زکات فطریه آذربایجان‌غربی افزایش داشته باشد.

 

کد خبر 936024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha