حضور 300 دانش آموز استان مرکزی در همایش «فرزندان آسمانی»

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی از برگزاری همایش "فرزندان آسمانی" با محور ولایت و بصیرت در مجتمع آفتاب این استان همزمان با 9 دی خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی از برگزاری همایش" فرزندان آسمانی"با محور ولایت در مجتمع آفتاب همزمان با 9 دی خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: 300 نفر از دانش آموزان در همایش فرزندان آسمانی با موضوع ولایت و بصیرت شرکت می کنند.

وی افزود: این دانش آموزان هر دو هفته یک بار پیرامون قرآن، احکام و ولایت آموزش می بینند که در این جلسات آموزشی به پرسش های دانش آموزان نیز پاسخ داده می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی اهدای کتاب نرم افزار، اهداء هدیه در مناسبت های مختلف به دانش آموزان و سایر برنامه های کانون شهید کوچکی دانست.

وی سلسله نشست های 9 دی با موضوع نبرد تاریخی حق و باطل با همکاری کانون تخصصی عقاید اسلامی برگزار می شود حجت الاسلام دکتر عظیمی هر هفته پنج شنبه ها در مورد ولایت برای 150 نفر به بیان مباحث ولایت می پردازد.

حجت الاسلام ذوالفقاری خاطرنشان کرد: 50 سخنرانی ویژه با موضوع بصیرت در کانون های مساجد همزمان با 9 دی برگزار می شود.

پیشینه:309 کانون فرهنگی و هنری در استان مرکزی فعالیت می کنند و در مناسبت های مختلف کانون های فعال به اجرای برنامه های مناسبتی و ترویج فرهنگ معنوی کمک می کنند که بیشترین فالیت به صورت متمرکز در کانون های تخصصی برگزار می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 93605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha