پویش«اهدای خون، اهدای زندگی است» در زنجان آغاز شد

«ابوالفضل طهماسبی» از آغاز پویش «اهدای خون، اهدای زندگی است» در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در زنجان خبر داد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان، گفت: پویش«اهدای خون، اهدای زندگی است» در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه از امروز در زنجان آغاز شد.

 

ابوالفضل طهماسبی با اشاره به اینکه رزمایش مواسات و کمک مومنانه پس از فرمان رهبری در زنجان آغاز شد، گفت: تاکنون سه مرحله از این رزمایش اجرا شده است و از امروز هم مرحله چهارم آن در قالب اهدای خون در استان زنجان آغاز می‌شود.

 

این مقام مسئول به حضور بسیجیان در پویش «اهدای خون، اهدای زندگی است» اشاره کرد و گفت: به همین منظور هماهنگی لازم با انتقال خون استان زنجان انجام شده تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مرحله از رزمایش نیز برگزار شود.

 

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اینکه برگزاری این رزمایش سراسری موجب کمک به بیماران نیازمند به گروه‌های خونی می‌شود، تصریح کرد: در مراحل قبلی اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنامه بسته های غذایی و اقلام بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار می گرفت و در این مرحله با اهدای خون، عمر دوباره‌ای به بیماران می دهند.

 

طهماسبی به آثار مثبت اجتماعی و فرهنگی این پویش اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود بسیجیان استان همچون سه دوره گذشته این رزمایش در این مرحله نیز شرکت کرده و همدلی دیگری را به نمایش بگذارند.

 

کد خبر 936121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha