آمار نگران کننده مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاخیر در مراجعه به مراکز درمانی را دلیل افزایش فوتی ها بر اثر بیماری کرونا دانست و گفت: آمار مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان نگران کننده است.

«قاسم میری علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: روز گذشته ۱۳۳ مورد جدید بیمار کرونایی در سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه در مجموع ۲ هزار و ۹۵۴  نفر در سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، ادامه داد: از این آمار هزار و ۶۹۲ نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ۵۰۹ نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل  و ۷۵۳ نفر تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر هستند.

 

میری علی آبادی با اشاره به اینکه روز گذشته ۷ فوتی بر اثر بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: ۱۴۹ نفر در مجموع در سیستان و بلوچستان بر اثر بیماری کرونا فوت کرده اند.

 

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۷۲ بیمار کرونایی در سطح بیمارستانهای سیستان و بلوچستان بستری هستند، افزود: افرادی که علائم بیماری کرونا را دارند با مراجعه به موقع به مراکز درمانی از سرایت بیش از حد بیماری به اطرافیان خود جلوگیری کنند.

کد خبر 936218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha