مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد طلبه مي پذيرد

مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد از ميان طلاب واجد شرایط برای سال تحصيلي ١۴۰۰- ١٣٩٩ در رشته تخصصی « اخلاق و تربیت اسلامی» طلبه مي پذيرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد از ميان طلاب واجد شرایط برای سال تحصيلي ١۴۰۰- ١٣٩٩ در رشته تخصصی « اخلاق و تربیت اسلامی» طلبه مي پذيرد، طلاب خواهر متقاضی با اتمام سطح دو و قبولي در آزمون كتبي و مصاحبه علمي تربیتی، می توانند از تحصیل در این مقطع بهره مند شوند.

 

اعطاء دانشنامه سطح سه حوزه علمیه خراسان، اولویت تبلیغ و معرفی برای اخذ مجوز تدریس در مقطع عمومی، امکان ادامه تحصیل در سطح چهار و دکترا، ایجاد توانمندی تدریس و تحقیق و تبلیغ، بهره مندی از اساتید مجرب و متخصص در این رشته و نگهداری کودکان در مهد زینبی از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه است.

 

ثبت نام این مقطع تحصیلی از اول خرداد آغاز شده و تا پایان تیرماه ٩٩ ادامه دارد و آزمون کتبی این رشته در تاریخ ۶ مرداد برگزار می شود.

 

علاقمندان می توانند در ساعات اداری روزهای زوج به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه علمیه حضرت زینب(س) واقع در خیابان آیت الله بهجت ٢٣- نبش چهارراه اول - سمت راست -پلاک ۴٨، جهت ثبت نام اقدام نمایند، شماره تماس های ۰۵١٣٢٢۴٢٢٩٢،۰٩٣۵٢١۶۵۴١١، جهت كسب اطلاعات بیشتر در اختیار مخاطبان محترم است.

کد خبر 936232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha