طرح تحول قضائی استان البرز برمبنای پیشرفت اقتصادی، رونق و جهش تولید است

فاضلی هریکندی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال و بهره مندی از حضور نخبگان گفت: طرح تحول قضائی استان البرز برمبنای پیشرفت اقتصادی، رونق و جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « فاضلی هریکندی» طی نشستی که با نخبگان استان البرز در دادگستری البرز یکشنبه 18 خرداد برگزار شد گفت: نقطه نظرات افراد نخبه زمینه رشد و پویایی دادگستری است.

مدیرکل دادگستری استان البرز افزود: تشکیل کارگروه صیات از حقوق بیت المال به عنوان مهم ترین برنامه دستورالعملی است که دادگستری استان نسبت به آن اهتمام ویژه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول قضائی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی از طرف دادگستری توضیح داد: طرح تحول قضائی استان البرز برمبنای پیشرفت اقتصادی، رونق و جهش تولید است.

فاضلی هریکندی در محور دیگر سخنان خود هم اندیشی و بهره گیری از نیروهای جوان را یکی از راهکارهای موثر در ایجاد تحرک و رشد دستگاه ها عنوان کرد و آن را یکی از برنامه های اساسی دادگستری استان البرز دانست.

وی در قالب یک گزارش عملکرد از روند برنامه های دادگستری استان البرز بیان کرد: بازدیدهای میدان، افزایش ارتباطات مردمی، تدوین و پیگیری برنامه های تحولی در سطح استان از جمله برنامه های یکساله دادگستری است.

وی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید بیان کرد: در سطح استان البرز 11 شهرک صنعتی و 3 هزار و 500 واحد تولیدی فعالیت دارند که به واقع محور مهمی در بحث تحول قضایی در استان هستند.

مدیرکل دادگستری استان البرز مطرح کرد: ارائه خدمات قضایی به عنوان یکی از اولویت های دادگستری در مرکز استان و شهرهای دیگر از محورهای برنامه ریزی شده مدون دادگستری البرز است.

 

کد خبر 936242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha