راه نجات کشور در اطاعت از رهبری است

یوسفی گفت: رهبری نجات دهنده بشریت است و راه نجات کشور در اطاعت از رهبری است.

« سید حسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مشکلات و توطئه های مختلف نظام از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته و دارد و بعد از رحلت امام، مقام معظم رهبری با مدیریت کامل در برطرف کردن مشکلات تلاش کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: ایمان و انقلاب ما از امام راحل است و در ادامه راه این امام بزرگوار، نصایح، پندها و افکار بلند رهبری در پیشبرد امور کمک کار ما بوده است.

 

وی با بیان اینکه امام با پیروزی انقلاب، این نظام را در مسیر درست هدایت کرد، اظهار کرد: در ادامه راه امام بزرگوار، رهبری با درایت و هوشیاری، کشتی انقلاب را در مشکلات به ساحل هدایت کرد و امیدوارم ما هم در ادامه راه، از پیروان واقعی امام راحل و رهبر باشیم.

 

یوسفی گفت: رهبری نجات دهنده بشریت است و راه نجات کشور در اطاعت از رهبری است.

 

وی با اعلام اینکه امام خامنه‌ای، حقیقت انقلاب و اسلام است که امام راحل آن را برای ملت ما به ارمغان آورده است، افزود: اطاعت از رهبری در هر شرایطی بر ما همه و همه گروه ها با هر دیدگاه سیاسی واجب است تا انقلاب و نظام حفظ شود.

 

یوسفی ادامه داد: دوری از اهداف شخصی و توجه به انقلاب و ارزش های نظام می تواند این انقلاب را به سرمنزل مقصود هدایت و رهنمون کند که اطاعت از رهبری مهمترین وظیفه ما در حال حاضر است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه تصریح کرد: رهبری جانشین خلفی برای امام راحل بود و امروز با گذر از مشکلات مختلف انقلاب و گلوگاه های مختلفی که با آن روبرو بودیم؛ هوشمندی این انتخاب بر ما روشن و واضح می شود که امیدواریم همه ما با اطاعت پذیری از رهبری، از پیروان راستین و صادق رهبر باشیم.

کد خبر 936248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha