آغاز مرحله سوم بازگشایی مساجد در شیکاگو با حضور حداکثر ۵۰ نمازگزار

شهردار شهر شیکاگو آمریکا از بازگشایی مساجد و مکان های عبادی در این شهر با حضور حداکثر ۵۰ نفر در آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « blockclubchicago»،شهردار شهر شیکاگو آمریکا از بازگشایی مساجد و مکان های عبادی در این شهر با حضور حداکثر 50 نفر در آنها خبر داد.

 

«لوری لایتفوت» در این باره گفت: مکان های عبادی و مساجد می توانند به ارائه خدمات مذهبی با حضور حداکثر 50 نفر بپردازند.

 

وی افزود: حضور نمازگزاران در مساجد و عبادت کنندگان در سایر مکان های عبادی در صورتی امکان پذیر است که آنها فاصله حداقل 6 فوت را رعایت کرده و به دیگر قوانین محافظتی نیز پایبند باشند.

 

طرح شهردار شیکاگو با عنوان «مکان های عبادی.ایمن باشید» برای حضور عبادت کنندگان در مکان های عبادی با محدودیت های ویژه ارائه شده است.

 

کلیساها،کنیسه ها،مساجد و دیگر مکان های عبادی در چندین ماه گذشته از پذیرش عبادت کنندگان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا منع شده بودند.

 

با کاهش تعداد مرگ و میرها و بستری شدن افراد در بیمارستان ها شهر شیکاگو هفته گذشته وارد مرحله سوم طرح بازگشایی مکان های عبادی شد.

 

«لوری لایتفوت» در این باره گفت: برای مردم با ایمان عبادت دسته جمعی یک ضرورت است و من از همه شهروندان با ایمان شیکاگو تشکر می کنم که راه های جدیدی را برای عمل به مناسک مذهبی خود به طور مجازی در ماه های گذشته امتحان کردند.

 

وی افزود: این افراد برای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان از رفتن به مکان های عبادی خودداری کردند و در حقیقت این فداکاری را برای نجات جان همنوعان خود انجام دادند.

کد خبر 936249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha