توزیع ۲۰ بسته معیشتی بین مردم روستای دلی رچ سفلی

تیربند گفت: در قالب رزمایش «مواسات و همدلی مومنانه» ۲۰ بسته معیشتی از طرف کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی دلی رچ بین مردم روستا توزیع شد.

خبرگزاری شبستان ، یاسوج: در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» به افراد آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا، تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد حرکت بسیار عظیمی برای مساعدت به اقشار آسیب پذیر شکل گرفت.

 

مردم، خیرین، جبهه فرهنگی، کمیته امداد، بهزیستی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، سپاه فتح استان، سازمان ورزش و امور جوانان، تیپ 48 فتح و ... در این راستا فعالیت دارند.

 

این کمک ها در چهارچوب قرارگاه «مواسات و همدلی مومنانه» صورت گرفت و خارج از قرارگاه نیز به همت خیرین، مردم و کانون های مساجد به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه کمک هایی صورت می گیرد.

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با سایر ارگان ها و سازمان ها، با شناسایی افراد نیازمند آسیب پذیر هر منطقه و محله، با همکاری خیرین اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی می کنند.

 

یکی از این مکان های فرهنگی، کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی، مسجد سیدالشهدا (علیه السلام) روستای دلی رچ سفلی (مرکزی ) است که تاکنون در این راستا اقدام های خوبی انجام داده است.

 

کانون مصباح الهدی مسجد سیدالشهداء (علیه السلام) روستای دلی رچ سفلی (مرکزی) با مدیریت «اسلام تیربند» به همراه برخی از جوانان کانون نیز در این ایام کرونایی مسجد، معابر اطراف و منازل روستا را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

 

«اسلام تیربند» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: ۲۰ بسته گوشت نذری با وزن هر بسته ۲ کیلو گرم بین نیازمندان روستای دلی رچ سفلی توزیع شد.

 

مدیر کانون مصباح الهدی مسجد سیدالشهداء (علیه السلام) گفت: این بسته های گوشت نذری در قالب رزمایش «مواسات و همدلی» و به همت خیرین برنامه «سمت خدا»، موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و آستانه مقدسه حضرت معصومه (سلام الله علیها) با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و توزیع شد.

 

وی همچنین از تهیه و توزیع بسته های معیشتی یه خانواده های نیازمند این روستا سخن به میان آورد و گفت: امروز ۲۰ بسته معیشتی بین مردم روستا توزیع شد.

 

گفتنی است، روستای دلی رچ در ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از توابع شهرستان مارگون قرار دارد .

این روستا شامل چندین پاره ده شامل روستای آب بید(اوبید)، روستای سرکورکی دلی رچ، دلی رچ علیا، دلی رچ وسطی، ده کلگه، ده چل غریب، دلی رچ مرکزی، پوزه بلوط بلند ۹ و ده خلو است.

این دهستان از شمال به کوه لاس و روستاهای حوزه جوکار و بیلوخر و نخجیر، از جنوب به کوه بریون و روستاهای حوزه چین و تهلیون، از مشرق به پوزه تیزآب و جاده آسفالته لوداب و از مغرب به منطقه سردسیر گل اسپید(گلسپی)دشمن زیاری و منطقه تنگ آلک منتهی می شود.

کد خبر 936355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha