لازمه تربیت مدیران تحول آفرین وجود مسئولانی با این شاخصه است

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر اینکه باید شخصیت هایی تربیت کنیم که شاخصه تحول آفرینی داشته باشند، گفت: لازمه تربیت چنین افرادی، وجود مسئولان با روحیه جوان و تحول آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (یکشنبه 18 خرداد)، در دیدار مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان فارس گفت: «امام تحول» تعبیر زیبای رهبری انقلاب در مورد امام خمینی (ره) بود که با تعبیری که ایشان در مورد «جوان» داشتند همخوانی دارد.

 

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه رهبری انقلاب جوانان را شخصیتی تحول آفرین، تحول زا و تحول پذیر می دانند، افزود: مفهوم این تعبیر در کلام مقام معظم رهبری روز به روز بیشتر روشن و مشخص می شود.

 

وی با اشاره به اینکه منظور از مدیران جوان همان مدیران تحول آفرین است، بیان کرد: مدیر جوان و تحول آفرین به سن و سال نیست بلکه منظور شخصیتی بوده که به آنچه هست قانع نیست و دائم درحال ترقی و صعود به قله ها است.

 

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر اینکه ما باید شخصیت هایی تربیت کنیم که این خصایص را داشته باشند، خاطرنشان کرد: لازمه تربیت چنین افرادی، وجود مسئولان با روحیه جوان و تحول آفرین است.

 

وی با اشاره به پیشینه درخشان انجمن های اسلامی دانش آموزان در شهرستان جهرم، تصریح کرد: بسیاری از مدیران جهرمی تربیت شده حلقه های تربیتی انجمن های اسلامی بوده و این انجمن در برهه ای از زمان رسالت خودش را انجام داده است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مغفول مانده در جهرم زیاد است، گفت: نیروهای انسانی مستعد انقلابی در جهرم بسیار است اما فضای اجتماعی ما سیاست زده شده و دین و کارکرد اصلی آن را فراموش کرده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه نباید به همه چیز رنگ و بوی سیاسی داده شود، تصریح کرد: دین از ما می‌خواهد چراغ ایمان را بالای سر زندگی خود روشن کنیم.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه کسی که برای خدا کار کند مطمئنا در دنیا نیز اجر خود را می گیرد، گفت: نباید از هدف اصلی دین که تحول درونی است دور بمانیم.

 

کد خبر 936392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha