یک خیابان در شهرستان بروجرد به نام محمدرضا حافظی نامگذاری شد

همزمان با یکمین سالروز درگذشت بنیانگذار جامعه خیریت مدرسه ساز کشور، یک خیابان در شهر زادگاه وی به نام محمد رضا حافظی نامگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، عصر امروز(۱۸ خرداد) در یکمین سالگرد درگذشت «محمدرضا حافظی»، بنیانگذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مراسم بزرگداشتی در شهر زادگاه وی برگزار شد.

 

درحاشیه این مراسم یک خیابان در شهرستان بروجرد به نام م«حمدرضا حافظی»، بنیانگذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نامگذاری شد.

 

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در این مراسم، با ارج نهادن به مقام والای  محمدرضا حافظی و برشمردن خدمات بی شمار آن فقید، اظهار داشت: بیش از دو دهه مرحوم حافظی که مایه افتخار ما لرستانی ها است در امر مقدس مدرسه سازی گام های بلندی در ساخت فضاهای آموزشی برداشت.

 

« امیر غفوری نژاد» اظهار داشت: ثمره زحمات مرحوم حافظی ایجاد بیش از بیست درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز بوده است .

 

وی افزود: دغدغه اصلی کارکنان نوسازی مدارس لرستان و خیرین مدرسه ساز، ساخت مدارس ایمن، مستحکم و زیبا و به مثابه آن ایجاد عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان می باشد و الحق که خیرین مدرسه ساز با ایثار مال خود در این راه پیش قدم بوده و هستند .

 

غفوری نژاد تصریح کرد: تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به سال جهش تولید نام گذاری شده است با اعتبارات دولتی کفاف نداده و ما برای میل به این هدف چاره ای جز یاری گرفتن از خیرین مدرسه ساز را نداریم.

 

وی افزود : در شهرستان بروجرد ۱۹ پروژه در قالب ۱۶۰ کلاس  توسط نوسازی مدارس  با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان در دست اجرا داریم که این تعداد بیش از ۲۲ درصد کل پروژه های نوسازی مدارس لرستان را شامل می شود .

 

غفوری نژاد بیان کرد: در بحث استاندارد سازی سیستم های گرمایشی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ بعد از حادثه دلخراش شین آباد ، ۷۴ فضای آموزشی در قالب ۶۱۲ کلاس درس با اعتبار ۵ میلیارد تومان در بروجرد ، استاندارد شدند .

 

کد خبر 936418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha