اوحدی از آموزش و پرورش به بنیاد شهید رفت

طی حکمی از سوی رئیس جمهوری «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد. سال گذشته نیز هنگامی که او در سمت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مدیریت را بر عهده داشت نیز زمزمه های رفتنش به بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شد اما او در نهایت به معاون حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش و پرورش شد. 

پیش از این نیز، اوحدی ریاست سازمان حج و زیارت و ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مشاور ویژه معاون اول رئیس جمهور در موضوع عراق و سوریه و معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشته است.

رییس جمهوری با قبول درخواست استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین سید «محمد علی شهیدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل نیاز به استراحت بیشتر و اجرای توصیه پزشکان، از تلاش‌های ارزشمند ایشان در طول ۷ سال گذشته در بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمت خالصانه برای عزیزترین قشر جامعه قدردانی کرد. در تاریخ یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ رئیس جمهوری طی حکمی «سعید  اوحدی» را به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای سعید اوحدی
به استناد یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده به موجب این حکم، جناب‌عالی را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب می‌نمایم.


انتظار دارد با بکارگیری تمام توان و وقت خود و همکارانتان، رضایت خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران را حاصل نمایید. که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و ارتقاء منزلت و کرامت آنان وظیفه همگان است.


توفیق شما را در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.


حسن روحانی


رییس جمهوری اسلامی ایران

 

 

 

 

 

کد خبر 936495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha