نسخۀ الکترونیک «بستنی رنگین‌کمان» منتشر شد

نسخۀ الکترونیک کتاب « بستنی رنگین‌کمان» اثر منیره هاشمی با تصویرگری مهسا هدایتی از سوی انتشارات سروش منتشر و نسخۀ چاپی به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، نسخۀ الکترونیک کتاب «بستنی رنگین‌کمان» نوشتۀ منیره هاشمی با تصویرگری مهسا هدایتی از سوی انتشارات سروش منتشر و نسخۀ چاپی به زودی روانه بازار کتاب خواهد شد.

 

این کتاب با هدف تقویت تخیل و هوش کودکان نوشته شده است و با اشعاری لطیف و زیبا کودک را به دنیای تازه‌ای می‌برد که در آن فرصت کشف و درک اتفاقات تازه را دارد. در این کتاب نویسنده با زبانی ساده و کودکانه اشعار زیبایی را در ذهن خلاق کودکان نقاشی کرده و در دل هر شعر مضمونی اخلاقی را گوشزد می‌کند.

 

در این کتاب شعرهایی چون لوبیا، جوجه، بستنی رنگین کمان، غول خانۀ ما، آقای پرتقالی، جشن تولد، مورچه، عکس، درخت گیلاس، چراغ آسمان، اردو، لواشک، هواپیما، هندوانه، قورمه سبزی بودار، مشق شب، مداد و چکمه آمده است که هر کدام فضایی زیبا و شادی را در ذهن کودکان به تصویر می‌کشد.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز کتاب، هماهنگی تصاویر با اشعار است که باعث شده کودکان از لحاظ بصری هم بتوانند با شعرها هم‌ذات‌پنداری نزدیکی داشته و درک بهتری از محتوای اشعار در ذهنشان نقش ببندد.

 

انتشارات سروش وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با دغدغه رشد فرهنگ کتاب‌خوانی در کودکان و نوجوانان آثار بسیاری را منتشر کرده است. کتاب "بستنی رنگین کمان" یکی از این کتاب‌ها است که کودک را به دنیای تازه‌ای می‌برد و به او فرصت داستان‌سازی می‌دهد.

 

خواندن کتاب «بستنی رنگین کمان» را به تمام کودکان علاقه‌مند به شعر پیشنهاد می‌کنیم.

 

.چاپ نخست این اثر در 40 صفحۀ خشتی مصور و با شمارگان 500 نسخه توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان این حوزه قرار خواهد گرفت

 

علاقه‌مندان برای تهیۀ نسخۀ الکترونیک آن می‌توانند به نرم‌افزار کتابخوان طاقچه، فراکتاب و چارخونه مراجعه کنند.

کد خبر 936539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha