۲۰ اثر هنری با موضوع الهی‌نامه علامه حسن‌‌زاده آملي رونمایی می‌شود

پاک‌بین گفت: ۲۰ اثر هنری با موضوع الهی‌نامه علامه حسن‌‌زاده آملي از ۴۰ هنرمند خوشنویس و نگارگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱خردادماه جاری با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران در حوزه هنری استان رونمایی می‌شود.

«علیرضا پاک‌بین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از برگزاری مراسم رونمایی 20 اثر هنری هنرمندان مازندرانی با موضوع کتاب الهی‌نامه علامه بزرگوار آيت‌الله «حسن حسن‌‌زاده آملي» به همراه تجلیل از برترین‌ها خبر داد و گفت: این آثار توسط 40 هنرمند در ویژه‌برنامه محفل نور در ایام ماه مبارک رمضان امسال در دو بخش خوشنویسی (نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، ثلث و...) و نگارگری تولید شدند.

 

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان مازندران افزود: این مراسم ساعت 10 صبح روز چهارشنبه ۲۱خردادماه جاری با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران به میزبانی حوزه هنری استان مازندران برگزار می‌شود.

 

پاک‌بین بابیان اینکه برنامه محفل نور بیش از 10 سال است که به همت حوزه هنری مازندران و با حضور هنرمندان رشته هنرهای تجسمی در ماه رمضان برگزار می‌شود، تصریح کرد: محافل نور با گردهمایی و تولید آثار هنری همراه است.

 

وی بابیان اینکه سال‌های اخیر این برنامه هنری به‌صورت موضوعی برگزار شد، افزود: سال گذشته این برنامه با محوریت «دیدگاه شهید مرتضی آوینی درباره هنر» برگزارشده است.

 

پاک‌بین به شیوع کرونا و تأکید مراجع ذیصلاح مبنی بر عدم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری که موجب تجمع مردمی می‌شود، اشاره کرد و گفت: آثار هنرمندان پس از رونمایی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهند شد.

کد خبر 936685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha