صدور ۱۷۰۰ فقره پروانه ساختمانی طرح مسکن محرومین در گلستان

خسروی از صدور یک هزار و ۷۰۰ فقره پروانه ساختمانی برای طرح مسکن محرومین در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «داود خسروی» ظهر امروز(دوشنبه 19 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در 21 فروردین ماه سال 98 در جریان سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور به گلستان احداث 3 هزار واحد مسکن محرومین به استان هدیه داده شد.

 

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: شناسایی و تشکیل پرونده متقاضیان برای ساخت مسکن محرومین انجام شد و با همکاری مطلوب شوراهای اسلامی، دهیاران و بخشداران تاکنون حدود یک هزار و 700 فقره پروانه ساختمانی صادر شد و بیش از یک هزار نفر نیز به بانک های عامل معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: اولویت مسکن محرومین با افراد تحت پوشش دستگاه های حمایتی اعم از کمیته امداد و بهزیستی است و اولویت دوم با محرومان ساکن روستاها است که به هر دلیلی تحت پوشش دستگاه های حمایتی قرار ندارند.

 

خسروی با بیان اینکه 25 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به هر واحد مسکن محرومین اختصاص می یابد، یادآور شد: همچنین  40 میلیون تومان نیز تسهیلات کم بهره با بازپرداخت 15 ساله برای ساخت 3 هزار مسکن محرومین به تمامی متقاضیان اعطاء می شود.

 

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه نظارت و طراحی واحدهای مسکونی محرومین توسط بنیاد مسکن و به صورت رایگان انجام می شود، ابراز داشت: با دستور استاندار گلستان پروانه های ساختمانی نیز به صورت رایگان برای متقاضیان صادر می شود.

 

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن در بخش مسکن از مردم حمایت می کند، خاطرنشان کرد: به سایر اقشار کم درآمد ساکن روستاها که برای ساخت واحد مسکونی خود با مشکل مواجه هستند و با تسهیلات اعطایی موفق به تکمیل واحد مسکونی نشدند 10 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.

 

 

کد خبر 936710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha