افزایش سرانه فضای سبز اولویت شهرداری آستارا است

معیتی گفت: افزایش سرانه فضای سبز شهری در اولویت شهرداری بندر آستارا است.

«جواد معیتی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: افزایش سرانه فضای سبز شهری در اولویت شهرداری بندر آستارا است.

 

شهردار بندر آستارا با بیان اینکه ایجاد امکانات ورزشی نیز جز برنامه های اصلی شهرداری بندر آستارا است تصریح کرد: افزایش سرانه فضای سبز شهری و در کنار آن ایجاد امکانات ورزشی با هدف افزایش شور و نشاط شهروندان صورت می گیرد.

 

معیتی از ساخت پارک های محله‌ای در نقاط مختلف شهر مرزی بندر آستارا خبر داد و گفت: ساخت پارک های محله‌ای باعث می‌ شود شهروندان به جای طی مسافتی طولانی در محله خودشان از این امکانات بهره مند شوند.

 

شهردار بندر آستارا با بیان اینکه در این راستا پارک کوچه ۱۵ شهید رستمیان در هفته دولت به بهره برداری می رسد،خاطرنشان کرد: این پارک محله ای در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

 

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ متر مربع از این پارک کف سازی شده است، افزود: برای تامین روشنایی پارک شهید رستمیان یک برج نوری در وسط آن نصب شده است.

 

معیتی با بیان اینکه پس از اتمام عملیات جدول کاری، پازل کاری و اجرای فضای سبز، نیمکت ‌ها و سطل‌ های زباله در پارک نصب می شود، تصریح کرد: نصب ست های ورزشی در پارک نیز از برنامه های شهرداری است.

 

شهردار بندر آستارا اظهارکرد: این پارک با صرف هزینه بالغ بر چهار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

وی ادامه داد: عملیات آسفالت کوچه ۱۵ شهید رستمیان و چهار کوچه فرعی نیز آغاز شده است.

 

معیتی گفت: همچنین بازسازی پارک شهرک مهدی نیز در دستور کار شهرداری آستارا قرار دارد و عملیات مربوط به بازسازی آن در آینده نزدیک انجام می شود.

کد خبر 936796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha