مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به مرز دو هزار و ۵۰۰ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۲۴۹۰ نفر رسید که تعداد  ۸۶۳ نفر آنها بستری و ۱۶۲۷ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ بر اساس اعلام آمار روزانه مبتلایان کووید ۱۹ که ساعت ۱۵ هر روز توسط سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام می شود؛ دوشنبه(۱۹ خرداد) برای سومین روز طی چهار روز اخیر شمار مبتلایان به این بیماری در استان سه رقمی شد.
 

 



چهار روز پیش برای نخستین بار آمار استان با ۱۲۴ نفر مبتلا سه رقمی شد و روز بعد نیز ۱۱۹ نفر اعلام شد.

 

 



آمار مبتلایان روز گذشته دو رقمی و ۴۴ نفر شد اما امروز در رشدی بیش از روزهای گذشته به ۱۴۷ مورد از میان  ۴۵۷ نمونه تست ارسالی به آزمایشگاه های استان رسید که ۲۱ مورد آن مربوط به افراد بستری در بیمارستان ها، ۶۹  مورد بیماران سرپایی، ۶ مورد پرسنل  و ۵۱ مورد اطرافیان بیماران هستند.
 




به گفته دکتر مهدی شفیعی تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۲۴۹۰ نفر رسید که تعداد  ۸۶۳ نفر آنها بستری و ۱۶۲۷ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند و مجموع جانباختگان ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون  ۹۰ نفر است.

 




بنا بر این گزارش بیشترین تعداد موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته مربوط  به شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۶۳ مورد، دانشگاه علوم پزشکی کرمان با  ۳۸ مورد و دانشگاه  علوم پزشکی رفسنجان با ۱۸ مورد است.
 



موارد مثبت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم با ۱۵ مورد و دانشکده علوم پزشکی سیرجان با ۱۳ مورد  در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.


 

 ۶۰ نفر از مبتلایان جدید زن و ۸۷ نفر مرد هستند.

 

کد خبر 936797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha