۲۵۶ سارق در بندرانزلی دستگیر شدند

جوانمردی با اعلام دستگیری ۲۵۶ سارق از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: سال گذشته ۴۲۰ فقره سرقت در انزلی رخ داد.

«سید جعفر جوانمردی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تشریح اقدامات پلیس، اظهارکرد: در یکسال گذشته سه هزار و ۶۰ لیتر سوخت قاچاق و بالغ بر ۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بندرانزلی کشف و چهار باند مواد مخدر متلاشی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضائي در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشكنان ۳۱۷ دستگاه خودرو و ۲۰۹ دستگاه موتورسيكلت توقیف شدند افزود: این خودروها به دلايل متعدد از جمله سرقت، داشتن دستور قضائي، عدم رعايت قوانين و مقررات، بي‌نظمي در عبور و مرور و تخلفات حادثه‌ساز، حمل كالاي قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجايي اموال مسروقه توقيف شدند.


وی همچنین به استفاده از ظرفیت پلیس برای آموزش به شهروندان در فضای مجازی و نقش آن در پیشگیری از جرائم تاكيد کرد و خاطرنشان ساخت: بهره‌برداری صحیح از فضای مجازی می‌تواند طیف وسیعی از اقشار مختلف جامعه را زیر چتر آموزش همگانی قرار دهد.


جوانمردی افزود: جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به‌منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی مانند ائمه جمعه، بخشداران و دهياران صورت می‌گیرد، پلیس نیز در تمام ساعات شبانه روز با آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به شهروندان حضور دارد و همکاری بیشتر مردم با نیروی انتظامی می‌تواند در اجرای بهینه ماموریت‌ها اثربخش باشد.

 

وی با اعلام دستگیری ۲۵۶ سارق از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: سال گذشته ۴۲۰ فقره سرقت در انزلی رخ داد و پلیس برای حفظ و ارتقاء امنیت روانی شهروندان و مسافران در سه ماه گذشته اقدام به برگزاری چند مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در اين شهرستان کرده است.


فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در ادامه از کشف سه کیلو هروئین از یک باند قاچاق مواد مخدر در انزلی خبر داد.

 
وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان پس از شناسایی خودرو، چهار متهم این پرونده را حين تردد در ورودی شهرستان بندرانزلی متوقف کردند.


رییس پلیس انزلی متذکر شد: در بازرسي از خودرو اين باند که در پوشش یک خانواده در حال قاچاق موادمخدر بودند، ۲ كيلوگرم هروئین كشف و متهمان با تشكيل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

وی تاکید کرد: در عملیاتی ديگر دو قاچاقچی نیز حین تردد در خروجی شهرستان بندرانزلی شناسايی شدند که در بازرسی پلیس از خودرو متهمان يك كيلوگرم موادمخدر از نوع هروئين کشف و ضبط کرد.


 فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی اعلام کرد: متهمان پرونده مذکور پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 936830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha