اجرای طرح یاوران تولید در جنوب کرمان 

سعید برخوری گفت: طرح یاوران تولید در راستای سیاست های وزارت جهادکشاورزی و به منظور بهره مندی از ظرفیت های محققین کشاورزی به سازمان های جهادکشاورزی ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، اولین نشست کمیته هماهنگی عملیات اجرایی طرح یاوران تولید در محل سالن کنفرانس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان برگزار شد.


«سعید برخوری» در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای طرح یاوران تولید، گفت: طرح یاوران تولید در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و به منظور بهره مندی از ظرفیت های محققین کشاورزی به سازمان های جهادکشاورزی ابلاغ شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: این طرح با هدف بررسی چالش های عرصه تولید و تسریع و تسهیل در روند مسیر انتقال دانش به بهره برداران و مزارع با تشکیل تیم های پایش و نظارت متشکل از محققین و کارشناسان اجرایی در جنوب کرمان اجرا می شود.

وی بالابودن شاخص های بخش کشاورزی در جنوب کرمان را مرهون تلاش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح، محققین می توانند با انتقال دانش و آخرین یافته های تحقیقاتی خود به بهره برداران در مسیر جهش تولید در بخش کشاورزی جنوب کرمان کمک شایانی کنند.


در ادامه این نشست «احمد آیین» ضمن اعلام آمادگی لازم مرکز تحقیقات برای اجرای طرح یاوران تولید در جنوب کرمان، گفت: با نظر و هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی چالش های بخش تولید، احصا و کارگروه برای رفع آنها تلاش می کند.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان افزود: در راستای اجرای طرح یاوران تولید در جنوب کرمان تعدادی از اعضای هئیت علمی و محققین مرکز تحقیقات به عنوان محقق معین به صورت تیمی و هدفمند در میادین اجرایی و تولیدی در کنار مروجین پهنه و تولید کنندگان می باشند.

گفتنی است؛ اولین نشست کمیته هماهنگی عملیات اجرایی طرح یاوران تولید با حضور رئیس و معاونین سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، رئیس و معاونین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب و سایر اعضا برگزار شد.

کد خبر 936843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha