جشنواره یادداشت نویسی « گره» زمینه ساز تخصصی شدن جشنواره ها

زارع گفت: جشنواره یادداشت نویسی «گره» زمینه ساز تخصصی شدن جشنواره هاست تا خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش های مختلف به صورت تخصصی وارد عمل شده و کار تخصصی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، « عباس زارع» شامگاه دوشنبه ( 19 خرداد) در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری اختتامیه جشنواره یادداشت نویسی گره نکا گفت: کار بسیج رسانه نکا در برگزاری جشنواره تخصصی یادداشت نویسی کاری نو، ارزشمند و جدید بود که می تواند الگوی جشنواره های مختلف دیگر باشد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: رسانه در طول سال های مختلف برای رفع مشکلات مردم در صحنه بود و ارتباط و تعامل با رسانه موجب انسجام بیشتر در جامعه شد.

 

وی اظهار کرد: در کنار بیان عملکردها توسط رسانه، نقد منصفانه از مسئولان و عملکردها هم از دیگر مسائلی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود و باید در این بخش نقد منصفانه در دستور کار باشد.

 

زارع گفت: جشنواره یادداشت نویسی « گره» زمینه  ساز تخصصی شدن جشنواره هاست تا خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش های مختلف به صورت تخصصی وارد عمل شده و کار تخصصی ارائه دهند.

 

وی ادامه داد: نقش سازنده رسانه در تنویر افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست و نباید این تلاش رسانه نادیده گرفته شود.

 

زارع بیان کرد: جشنواره یادداشت نویسی « گره» با توانمندی بالا برگزار شد و امیدواریم مراسم اختتامیه هم با قوت برگزار شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: 502 رسانه و 5 هزار و 405 شبکه اجتماعی به ثبت رسیده است که همه این رسانه ها و شبکه های اجتماعی باید با تولید محتوای مناسب  برای توسعه جامعه  و رفع مشکلات تلاش کنند.

 

« حسین زحمتکش» هم در این جلسه گفت: مهمترین هدف و ماموریت ما در بسیج رسانه تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی است.

 

مسئول بسیج رسانه شهرستان نکا افزود:  با همه توان تلاش کردیم که با حضور دهه هشتادی های انقلاب در بخش یادداشت نویسی موفق تر از قبل عمل کنیم.

 

وی اظهار کرد: 5 دوره یادداشت نویسی به همت بسیج رسانه نکا برگزار شد و تلاش داریم با تقویت این دوره ها در تربیت نیروی تراز انقلاب شاهد موفقیت هایی باشیم.

کد خبر 936872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha