نظارت سازمان استانداردسازی بر تولیدات داخلی بیشتر شده است

جلوداری از تحول در استاندارد کشور و سازمان استانداردسازی کشور گفت و با اشاره به اینکه نظارت این سازمان بر تولیدات داخلی بیشتر شده است، گفت: افزایش کیفیت رو به بهبود است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «بهرام جلوداری» شب گذشته (دوشنبه 19 خرداد) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره روند کیفی سازی محصولات از تحول در استاندارد کشور و سازمان استانداردسازی کشور گفت و با اشاره به اینکه نظارت این سازمان بر تولیدات داخلی بیشتر شده است، گفت: افزایش کیفیت رو به بهبود است.

 

کارشناس مدیریت کیفیت و بهره‌وری با اشاره به اینکه کیفیت به معنی رضایت مشتری است، گفت: کیفیت شاخص های مختلفی از زمان و هزینه تولید، تحویل به موقع و گارانتی محصول است.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش دولت در تقویت کیفیت و بیان اینکه برنامه های اقتصادی کشور ما بر پایه اقتصاد نفتی است نه برپایه صنعت گفت: بهبود صنایع و محصولات صنعتی تاکنون محسوس نبوده است.

 

جلوداری با اشاره به اینکه اگر دولت زیرساخت های بخش صنعت را متناسب با نیازهای تولید و بخش صنعتی کند در ارتقاء کیفیت محصول تولید کننده تاثیر گذار است، گفت: حمایت دولت در بستر سازی تولید با کیفیت بسیار مهم است.

 

در ادامه این برنامه خبری «محمودرضا طاهری»، مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اینکه زیر ساخت ها شیرازه اصلی بهبود استانداردها هستند، گفت: همه تصور می کنند استانداردهای بین المللی سطح بالای استانداردها را دارند درصورتی که استانداردهای کارخانه ای سطح ار رتبه استانداردی را داراست./

کد خبر 936909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha