۱۳۶ هزار نیکوکار در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کردند

سهندی گفت:تا پایان سال گذشته تعداد ۱۳۶ هزار و ۱۲۳ فقره سپرده گذاری در نزد صندوق امداد ولایت آذربایجلن‌غربی انجام پذیرفته است.

«عزیز سهندی»،ذر گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه،  با بیان اینکه تا پایان سال گذشته تعداد 136 هزار و 123 فقره سپرده گذاری در نزد صندوق امداد  آذربایجلن‌غربی انجام پذیرفته است، افزود: این سپرده گذاران در سال گذشته بیش از 39 میلیارد تومان در نزد صندوق امداد ولایت کمیته امداد آذربایجان‌غریی افتتاح حساب کرده‌اند که این میزان سپرده گذاری نقش به‌سزایی در تسهیل پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان داشته است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: صندوق امداد ولایت در سال گذشته 12 هزار و 522 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت کرده که میزان این تسهیلات  در مقایسه با سال پیشین از  153  درصد رشد برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده در سال گذشته 77 میلیارد و 720 میلیون تومان بوده که این مبلغ  نسبت به سال پیشین 190 درصد افزایش داشته است.

سهندی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی برای سپرده‌گذاری بیشتر در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت عنوان کرد: وام قرض‌الحسنه کارگشایی تا سقف 10  میلیون تومان بدون کارمزد و وام‌های اشتغال‌زایی تا سقف 30 میلیون تومان با ۳ درصد کارمزد به مددجویان و نیازمندانی که از سوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی معرفی شوند پرداخت می‌شود.

 

کد خبر 936987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha