آغاز فعالیت های ورزشی کانون فرهنگی «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: فعالیت های ورزشی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، شهرستان جهرم همزمان با بازگشایی مساجد و در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از سرگرفته شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با آغاز فصل تابستان و پایان فصل مدرسه دغدغه خانواده ها برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان نیز شروع می شود و از جمله مکان هایی که در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان سهم بسزایی دارند، کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: وجود این مکان های امن و سالم، خیال خانواده ها را برای سپری کردن ساعاتی در روز آسوده کرده و این محیط نه تنها جنبه غنی سازی اوقات فراغت بلکه جنبه های تربیتی نیز دارد.

 

وی با اشاره به برخورداری مسجد «الزهرا (س)» از فضای مناسب جهت پر کردن اوقات دانش آموزان، بیان کرد: در این مسجد فضاهای مختلفی برای فعالیت کودکان و نوجوانان مهیا بوده که از جمله آن وجود یک زمین فوتبال است.

 

حضوری بیان کرد: همچنین استفاده از محیط پارک کنار مسجد و مکان های ورزشی پیرامون آن نیز از دیگر ویژگی ها و مزیت هایی است که همواره مورد استفاده و بهره بچه های مسجد قرار می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به برگزاری برخی از فعالیت های ورزشی همزمان با بازگشایی مساجد، خاطرنشان کرد: کوهنوردی که از جمله ورزش ها و تفریحات مفرح بوده و تاکید بسیاری نیز بر آن شده است از جمله این فعالیت ها بوده که در روزهای اخیر در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به آن پرداخته شده است.

 

وی ادامه داد: در این راستا گروه «شهید چمران» و گروه «شهید قائمی» که از دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوم برخوردارند با این فعالیت ورزشی و مفرح به استقبال فصل تابستان رفته اند.

 

حضوری گفت: همچنین برنامه دوچرخه سواری نیز از دیگر فعالیت های ورزشی این کانون فرهنگی هنری است که با استقبال خوبی از سوی اعضای کانون به ویژه نوجوانان همراه بوده که جمعی از بچه های گروه «شهید مهربان» نیز در روزهای اخیر به صورت گروهی به این ورزش مفرح اقدام کرده اند.

 

وی با اشاره به دیگر فعالیت های ورزشی در این کانون فرهنگی هنری، اظهار کرد: ورزش فوتبال نیز که از ورزش های مورد علاقه کودکان و نوجوانان است در محیط فضای باز مسجد و در مکان های ورزشی اطراف مسجد انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم از خانواده ها خواست تا فرزندان خود را برای حضور در مساجد و کانون های فرهنگی هنری تشویق کرده و از محیط سالم و برنامه های مفرح آن بهره مند شوند.

 

 

 

کد خبر 937029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha