ضرورت تعیین  تکلیف  فازدوم  چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک

فرماندار دهلران گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان پروژه های خود را در این شهرستان با جدیت پیگیری و پیمانکار فاز دوم چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک را تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، « مجید عسگری»  صبح امروز(۲۰ خرداد) در نشست شورای ترافیک دهلران با انتقاد از اداره کل راه و شهرسازی استان  اظهار کرد: دهلران یکی از پرتردد ترین مسیرها در اربعین است لذا توجه به راه ها و مسیرهای موصلاتی این شهرستان ضروری است، آمار تصادفات در ایام اربعین نیز ضرورت موضوع را دوچندان می کند.

 

فرماندار دهلران گفت: تعیین تکلیف پروژه نقاط حادثه خیز و حذف پیچ های نصریان و پیگیری ایجاد باند دوم  محور دهلران به مهران با توجه به حجم ترددها و به ویژه در ایام اربعین نیازمند توجه ویژه است و باید راه و شهرسازی مشکلات را تعیین تکلیف  و پروژه های خود را با جدیت در شهرستان پیگیری کند.

 

وی بر ضرورت توجه  این اداره کل به جاده چم سرخ، مسکن مهر، پروژه مصلی و زندان و بازآفرینی بافت های شهری تاکید کرد و افزود: پیمانکاران بومی نیازاست در انجام تعهدات خود در حوزه راه شهرسازی عمل کنند و متولیان  در اسرع وقت این پیمانکاران را تعیین تکلیف کند در غیر این صورت از طریق قضایی موضوعات پیگیری خواهند شد.

 

عسگری گفت: پیمانکاران بومی که در مناقصه 200میلیارد ریال قرارداد روکش آسفالت راه های شهرستان مشارکت دارند به تعهدات خود عمل کنند  و کار را به سرانجام برسانند.

 

فرماندار دهلران تصریح کرد: قطعا نصب دوربین های کنترل سرعت در مسیرهای تردد شهرستان شد عاملی در جهت کاهش تصادفات است و باید دستگاه متولی در این راستا اقدمات لازم را در دستور کار خود داشته باشد.

 

وی به نبود چراغ راهنمایی و رانندگی در شهر دهلران اشاره کرد و گفت: شهرداری دهلران باید برای فعال کردن و نصب چراغ راهنمایی و رانندگی در خیابان امام(ره) شهر دهلران برای کاهش ترافیک اقدام کند.

 

گفتنی است، نحوه انتقال جسد متوفی در تصادفات توسط دستگاه های متولی و با دستور نیروی انتظامی، جلوگیری از پارک دوبل در سطح شهر دهلران، ارائه آمار تصادفات جاده ای توسط پزشکی قانونی به صورت ماهیانه و ساماندهی مسیر و تابلوهای روستاهای مسیر جاده های اصلی شهرستان به اندیمشک از دیگر موضوعات نشست ترافیک شهرستان دهلران بود.

کد خبر 937057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha