رشد ۲۸ درصدی صدقات در فارس

کارگر گفت: سال گذشته ۲۶۸ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال صدقه توسط خیران و نیکوکاران استان پرداخت شده است و میزان صدقات جمع آوری شده در ۲ ماهه ۹۸ نیز ۳۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است که امسال شاهد رشد ۲۸ درصدی آن بودیم.

«محمد مهدی کارگر»، با اشاره به رشد 28 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد این استان در 2 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مردم نیکوکار این استان 45 میلیارد و 373 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس افزود: سال گذشته 268 میلیارد و 913 میلیون ریال صدقه توسط خیران و نیکوکاران استان پرداخت شده است و میزان صدقات جمع آوری شده در 2 ماهه 98 نیز 35 میلیارد و 400 میلیون ریال بوده است که امسال شاهد رشد 28 درصدی آن بودیم.

 

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی جامعه به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول، همچنین عدم مراجعه  مسئولان امور خیران به درب منازل و رعایت بهداشت صدقه دهندگان مردم فهیم می توانند صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس خاطر نشان کرد: کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #2*071*8877* از طریق تلفن همراه، نصب اپلیکیشن های سکه، سنا، ارسال عدد 1 به شماره 8877، تماس تلفن ملی نیکوکاری 096887 و سایت امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir از دیگر راه های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری است.

 

 

کد خبر 937128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha