اشتغال باید به یک گفتمان غالب در کمیته‌امداد تبدیل شود

موصلی با بیان اینکه اشتغال باید به‌عنوان یک رویکرد و مطالبه عمومی، به یک گفتمان غالب در تمامی ادارات کمیته‌امداد تبدیل شود گفت: سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان جذب تسهیلات قرض‌الحسنه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «مرتضی موصلی» امروز (سه شنبه ۲۰ خرداد) در جلسه منطقه‌ای کارگروه اشتغال کمیته‌امداد استان خوزستان، با اشاره به اینکه کمیته‌امداد با برگزاری رزمایش کمک مومنانه در خوزستان باعث خلق صحنه‌های بسیار زیبایی شد اظهار کرد: در شرایط موجود امکان خدمتگزاری شایسته به شکل مطلوب‌تری فراهم شد.

 

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان ورق را برگرداند و تحولی بی‌نظیر در عرصه خدمتگزاری به مردم کل کشور شکل گرفت افزود: همه دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادها در کشور به خصوص در خوزستان با شرایط خاصی که در آن وجود داشت، وارد این عرصه شدند.

 

وی اذعان داشت: اشتغال به‌عنوان یک رویکرد و مطالبه عمومی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، باید تبدیل به یک گفتمان غالب در تمامی ادارات کمیته‌امداد امام خمینی (ره) شود.

 

موصلی تصریح کرد: اشتغال باید به‌عنوان یک اولویت در برنامه‌های کمیته امداد قرار گیرد و در این راستا تمامی نیروهای این نهاد باید مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: حوزه مددکاری باید ارتباط نزدیکی با حوزه اشتغال داشته باشد و این همکاری ۲ جانبه حوزه مددکاری و حوزه اشتغال می‌تواند نقش موثری را در اجرای مناسب برنامه‌هایی با حجم سنگین ایفا کند.

 

مدیرکل کمیته‌امداد خوزستان ضمن قدردانی از تلاش مدیران و نیروهای کمیته‌امداد امام خمینی (ره) در سطح این استان بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان جذب تسهیلات قرض‌الحسنه انجام شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به نام «جهش تولید» و ظرفیت بالای کمیته‌امداد برای برگرداندن امید به خانواده‌ها، ما باید ضمن انجام وظیفه، تلاش خود را افزایش دهیم و با برنامه‌ریزی و تعامل، امداد را در زمینه‌های مختلف فراهم کنیم.

 

موصلی بر لزوم ایفای نقش تمامی حوزه‌های مرتبط با کمیته‌امداد تاکید کرد و خواستار توسعه طرح‌ها، افزایش تعامل با دیگر بخش‌های مهم و شناسایی افراد مستمند و پرونده‌سازی برای آنها شد.

 

وی خاطر نشان کرد: انعکاس دستاوردهای اشتغال کمیته‌امداد باید در فضای مجازی مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا مردم تاثیرگذاری فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده را مشاهده کنند.

 

کد خبر 937215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha