کشف ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ

سردار واعظی گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و کرمان با شناسایی یک دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر در نزدیکی شهر "سیرجان" ۱۱۹ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

«سردار خلیل واعظی» روز سه‌شنبه (20 خرداد) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم و معضلات اجتماعی به شمار می‌‍رود اظهار داشت: ریشه کنی این پدیده شوم، عزمی ملی و مشارکت حداکثری مردم و تمام نهادها و دستگاه ها را می‌طلبد.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر به کشف ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در یک خودرو سواری اشاره کرد و اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر یک محموله مواد مخدر که از شرق کشور در حال انتقال به این استان بود، شناسایی شد.

 

سردار واعظی به گستردگی چتر اطلاعاتی نیروهای پلیس استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اطلاعات کسب شده در راستای اقدامات اطلاعاتی پلیس استان بوشهر، قاچاقچیان این محموله را در یکی از استان های شرقی تهیه و قصد انتقال آن به استان بوشهر از مسیر استان کرمان را داشتند که در تور اطلاعاتی ماموران پلیس گرفتار شدند.

 

وی با اشاره به اینکه این عملیات به صورت مشترکی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و استان کرمان انجام شده است تصریح کرد ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و کرمان در عملیاتی ضربتی و هوشمندانه در نزدیکی شهر "سیرجان"  خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

 

فرمانده انتطامی استان بوشهر ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم در راین راستا دستگیر شد.

 

کد خبر 937228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha