۷۴۷ هزار مشترک اینترنت در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

بلالی، توسعه اینترنت شهری را از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت: هم اینک ۷۴۷ هزار مشترک اینترنت در استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «مرتضی بلالی» امروز (سه‌ شنبه ۲۰ خرداد) در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این استان که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای توسعه اینترنت شهری، روستایی و جاده‌ای به کار گرفته ایم اما برخی مشکلات اجتماعی، جانمایی‌ها و همکاری نکردن سایر دستگاه‌ها مانع از تحقق این هدف شده است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیاری از مردم به گمان اینکه سایت‌های BTS برای سلامتی آنها ضرر دارد، اقدام به تخریب این سایت‌ها و نوشتن طومار برای جمع‌آوری آنها می‌کنند در حالی که باید برای مردم به خوبی تبیین و اطلاع رسانی شود که این سایت‌ها برای سلامتی آنها مضر نیست.

 

بلالی تصریح کرد: در پایش‌ها و اندازه‌گیری‌های سازمان انرژی اتمی و سازمان تنظیم مقررات میزان تشعشعات این سایت‌ها اندازه‌گیری شد که میزان آن هیچ مشکلی برای سلامتی مردم ندارد.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری، همکاری و تعامل دستگاه‌ها را لازمه ارتقای زیرساخت‌های اینترنتی در استان دانست و گفت: امید است دستگاه ها با اپراتورها همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

 

بلالی بابیان اینکه مجوز ایجاد ۸۱ سایت BTS برای استان گرفته شده است، تصریح کرد: به سبب مشکلات اجتماعی و برخی مشکلات دولتی هنوز این سایت‌ها اجرا نشده است.

 

کد خبر 937272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha