پویش «آجر به آجر»  در استان اصفهان‌ تشکیل شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: پویش مردمی «آجر به آجر» برای جلب مشارکت عمومی برای مقاوم سازی و ساخت مدارس در استان اصفهان تشکیل شده است.

«مهدی میربد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به فرسودگی ۲۷ درصد از مدارس و لزوم مقاوم سازی در بیش از ۳۹ درصد از محیط های آموزشی استان اصفهان اظهارداشت: خیرین در سال های گذشته بیش از ۷۵ درصد در احداث مراکز علمی و آموزشی مشارکت داشته اند و هر سال این‌ میزان ‌همکاری افزایش می یابد.


مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان افزود: برخی از مدارس استان اصفهان ایمنی و استحکام ندارد، برخی به مقاوم سازی و تعدادی هم به افزایش کلاس درس برای کاهش تراکم دانش آموزان نیاز دارند.


وی با اشاره به اینکه مشارکت همگانی برای بهبود محیط های آموزشی نیاز است، تصریح کرد: پویش مردمی آجر به آجر برای جلب مشارکت عمومی برای مقاوم سازی و ساخت مدارس در استان اصفهان تشکیل شده است.


مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان ادامه داد: بدون کمک خیرین بهبود وضعیت فعلی امکان ندارد و با ایجاد چنین پویشی شاهد مشارکت‌های خُرد خیران خواهیم بود‌ و افراد می توانند به اندازه پول یک آجر در مدرسه سازی سهیم شوند.


وی پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی با مراجعه به سایت اداره کل نوسازی اصفهان و  انتقال وجه به شماره کارت ۴۱۶۱۰۳۰۶۴۱۶۶۰۷۹۴ مجمع خیرین مدرسه ساز را از راه های پیوستن به این حرکت مردمی معرفی کرد.


میربد خاطرنشان کرد: به دنبال احداث مدارس با امکانات فرهنگی، ورزشی و استانداردهای روز هستیم که این موضوع در کیفیت آموزشی موثر است.

 

کد خبر 937314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha