۱۷ معتاد متجاهر در شیروان دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان گفت: ۱۷ معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر شدند.

«مسعود وحیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان شیروان، ۱۷ معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر شدند.

 


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان، با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای افزایش امنیت و آسایش همشهریان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط کارکنان انتظامی در شهرستان شیروان به مرحله اجرا گذاشته شد.  

 


این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران بعد از انجام اقدامات قانونی و قضائی نسبت به اجرای این طرح اقدام کردند، تصریح کرد: در اجرای این طرح 17 نفر معتاد متجاهر دستگیر که از این میان تعداد هفت نفر از معتادان به کمپ ترک اعتیاد ماده 16 معرفی شدند. 

 

 

فرمانده انتظامي شیروان با بیان اینکه در این طرح پنج پاتوق معتادان نیز پلمب شد، اظهارداشت: با تلاش مأموران انتظامی در این طرح دو نفر سارق نیز در حین سرقت دستگیر و مقدار 84 گرم انواع مواد مخدر کشف شد. 

 


وحیدی با قدرداني از تلاش ها و زحمات كاركنان انتظامي در تامين امنيت پايدار، عنوان کرد: اقتدار و داشتن محبوبيت در بين مردم از مسير احترام و عمل به قانون مي گذرد و بدیهی است که آگاهي هرچه بیشتر ماموران نيروي انتظامي در راستای انجام موفقیت آمیز ماموریت های محوله، زمینه ساز ارتقاء روز افزون شأن و منزلت پلیس و امنیت اجتماعی شهروندان در جامعه خواهد شد.

کد خبر 937340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha