۳ هزار واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی آماده بهره‌برداری است

آسمانی مقدم با اشاره به پنج هزار واحد مسکن محرومان سهمیه بنیاد مسکن، گفت: سه هزار واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به بهره برداری می‌رسد.

« علی اصغر آسمانی مقدم» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به طرح احداث هزار واحد مسکن محرومین در استان اظهار کرد: از این تعداد پنج هزار واحد مسکونی سهم بنیاد مسکن و پنج هزار سهم کمیته امداد امام (ره) است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه فردا با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور سه هزار واحد از سهمیه مسکن محرومان بنیاد مسکن و ۲ هزار واحد از سهمیه کمیته امداد به بهره برداری خواهد رسید، گفت: سال گذشته تعداد ۲ هزار واحد مسکن محرومان در استان تحویل متقاضیان شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین ۵۰۰ واحد مسکونی سهمیه بنیاد مسکن استان پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد دارد و اگر متقاضیانی تا پایان خردادماه امسال واحد مسکونی خود را به مرحله نازک کاری و بهره برداری نرسانند باقیمانده کمک بلاعوض پرداختی به آنها قطع خواهد شد.

 

آسمانی مقدم با اشاره به تسهیلات این واحدها عنوان کرد: به هر متقاضی ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۱۵ ساله و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی میزان آورده مردم برای ساخت هر واحد مسکن را حدود ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در مجموع برای ساخت این سه هزار واحد مسکن محرومان در استان بالغ بر ۲۴۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 937518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha