بخشدار شاندرمن در رسیدگی به مشکلات مردم کوشا باشد

پورحضرت گفت: از بخشدار جدید شاندرمن می‌خواهم با تمام قوا از ظرفیت شهرستان استفاده کند و در رسیدگی به مشکلات بخش کوشا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» ظهر امروز(چهارشنبه، ۲۱ خرداد) در آیین تودیع و معارفه بخشدار شاندرمن که در مسجد جامع شاندرمن برگزار شد اظهار کرد: تعامل بین مسئولان از اهمیت بالایی برخوردار است و همه مسئولان باید به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

فرماندار ماسال رمز بقای این انقلاب و کشور را شهدای گرانقدر عنوان کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه باشد زیرا هرچه داریم از مردم است.

 

وی با بیان اینکه در مدت حضور خود در شهرستان سعی کردم تا از تمام ظرفیت‌های موجود بهره ببرم گفت: با تقدیر از نماینده سابق و تبریک به نماینده جدید تالش بزرگ، اگر همراهی نمایندگان در حوزه تقنینی نباشد، نمی‌شود در حوزه اجرا موفق بود.

 

پورحضرت با اشاره به تودیع و معارفه بخشدار شاندرمن تصریح کرد: هدف از تغییرات مسئولان، بحث‌های سیاسی نیست بلکه هدف استفاده از تجارب و رویکردهای جدید است.

 

فرماندار ماسال با آرزوی موفقیت برای بخشدار سابق شاندرمن خاطرنشان کرد: بخشدار به عنوان نماینده عالی دولت در بخش فعالیت می‌کند.

 

وی، محسن رنجبر را دارای تجارب مناسب برای عهده‌داری این مسئولیت دانست و اظهار کرد: از بخشدار جدید شاندرمن می‌خواهم با تمام قوا از ظرفیت شهرستان استفاده کند و در رسیدگی به مشکلات بخش کوشا باشد.

 

کد خبر 937539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha