فضای مجازی آموزشی را برای دانش آموزان جذاب کنید

زارع با بیان اینکه توجه به کیفیت آموزش امری ضروری است گفت: موانع پیش روی فضای مجازی آموزشی شناسایی و این محیط را برای دانش آموزان جذاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(چهارشنبه، ۲۱ خرداد) در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد اظهارکرد: با وجود بحران کرونا ویروس و فعالیت های گسترده در فضاهای مجازی و رسانه ملی،کلاس ها تعطیل اما آموزش تعطیل نشد.


استاندار گیلان با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه شاد کار بزرگی در مدت کوتاهی در عرصه آموزش انجام شد گفت: این سامانه توانست در محیطی گسترده جهت ارتقا آموزش و انتقال مفاهیم درسی فعالیت چشم‌گیری داشته باشد که جای تشکر دارد.


زارع با اعلام اینکه در فرآیند آموزش در بحران کروناویروس والدین و خانواده‌ها توجه بیشتری به آموزش داشتند ادامه داد: کاستی‌های آموزشی در فضای مجازی شناسایی و در رفع آن اقدامات لازم انجام شود.


نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی و تداوم کووید ۱۹ باید آموزش در فضاهای مجازی را برای دانش آموزان جذاب کنید خاطرنشان کرد: تغییر فرآیندهای آموزشی با بهره‌گیری از فضای مجازی و تجربه این ایام فراهم شود.


وی با تاکید بر اینکه باید آمادگی لازم جهت استفاده آموزشی از فضای مجازی را داشته باشید گفت: ‌این ویروس همراه ماست و از بین نمی‌رود. ممکن است این ویروس تا پاییز ماندگار باشد اما بایستی زمینه بهره‌گیری از فضای مجازی را در پیشبرد اهداف آموزشی تقویت کنیم.


زارع با بیان اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های کشور هستند، تصریح کرد: استمرار و توجه کیفی به آموزش امری ضروریست و خسارت‌های آموزشی و تربیتی را به حداقل برسانید.
 

کد خبر 937608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha