مراکز نیکوکاری پل های ارتباطی بین خیرین و نیازمندان هستند

مومنی گفت: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خیرین و نیکوکاران با نیازمندان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» سه شنبه (21 خرداد) در جلسه هم اندیشی که در محل شورای اصناف و با حضور اعضای این شورا برگزار شد، گفت: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خیرین و نیکوکاران با نیازمندان هستند و با شناسایی نیازمندان و جذب خیرین به کمک رسانی به آنها می پردازند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به آغاز به کار مرکز نیکوکاری و کارآفرینی اصناف اراک افزود: مراکز نیکوکاری با هدف عدالت در شناسایی و امداد رسانی به نیازمندان واقعی تاسیس و با همکاری کمیته فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۱۹۵ هزار وعده غذایی گرم توسط خیران و اصناف با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری بین محرومان و اقشار نیازمند توزیع شد، اضافه کرد: امید است این کمک ها همواره ادامه داشته باشد و همه اقشار جامعه به فکر نیازمندان بوده و در راستای دستگیری از آنان تلاش کنند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز به کار مجلس و تأکید ایشان در حمایت از محرومان و نیازمندان اشاره کرد و گفت: کمک به نیازمندان و احسان و نیکوکاری از دستورات دین مبین اسلام و کلام بزرگان است و ما باید همواره به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

 

مومنی توانمند سازی نیازمندان را از اولویت های کاری کمیته امداد دانست و اظهار کرد: کمیته امداد تولید کننده فقر نیست و خروجی کمیته امداد توانمندسازی مددجویانی است که بنا به دلایل مختلف دچار فقر مادی شده‌اند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد: این نهاد از ابتدای تاسیس خود به فرمان امام خمینی(ره) با رعایت عزت و کرامت خانواده‌ها با هدف توانمندسازی در همه ابعاد فعالیت داشته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن دعوت از اصناف و بازاریان به منظور تأمین مسکن برای خانواده‌های ایتام گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری ساخت مسکن برای ۱۲۹ خانواده تحت پوشش با سه فرزند یتیم که سرپناه ندارند و در املاک مسکونی استیجاری زندگی می‌کنند است و امیدواریم خیرین و نیکوکاران همچون سنوات گذشته یار و یاور ما در راستای انجام این مهم باشند.

کد خبر 937617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha