باید از تکنولوژی ‌های روز دنیا برای ارائه طرح‌ های گرافیکی استفاده شود

شیخ رضایی آینده را متعلق به گرافیک متحرک دانست و گفت: امروزه گرافیک متحرک با قابلیت‌های تصویر، حرکت، صدا و نور جذابیت‌های بیشتری دارد که باید از آن در تبلیغات فرهنگی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد صابر شیخ رضایی» امروز(۲۱ خرداد) در مراسم افتتاحیه کارگاه گرافیک همدلی با اشاره به عرضه طرح‌های گرافیکی در قالب هنرهای دیجیتال گفت: امروزه گرافیک متحرک با قابلیت تصویر، حرکت، نو و صدا با جذابیت‌های بیشتری ارائه می‌شود.

 

این طراح گرافیک و تصویرگر با بیان اینکه از تکنولوژی‌های روز دنیا برای ارائه طراح‌های گرافیکی استفاده می‌شود، به ۱۰ گونه مدیای جدید اشاره کرد و اظهار داشت: این گونه‌ها می‌تواند بستری برای نشر آثار گرافیکی باشد که در ایران تنها یکی دو مورد آن در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته است.

 

وی با تأکید بر اینکه ۱۰ سال آینده عرصه بروز آثار گرافیکی، فضاهای شهری و گرافیک متحرک است، اذعان داشت: در آینده گرافیک متحرک صرفاً در گوشی همراه و تلویزیون نیست بلکه تابلوهای شهری و تبلیغات فرهنگی به سمت الگوهای گرافیک متحرک می‌رود.

 

شیخ رضایی به تأثیرگذاری فضای مجازی در ارائه آثار هنری اشاره کرد و یادآور شد: در گذشته نهایت آرزوی یک هنرمند چاپ آثارش و نصب آن در شهر بود اما امروز با وجود فضای مجازی آثار هنری به سرعت می‌تواند منتشر شود و میلیون‌ها بیننده داشته باشد.

 

این طراح گرافیک و تصویرگر خاطرنشان کرد: در همین راستا آثاری که تولید می‌شود باید هم از نظر محتوایی و هم نظر تصویری کیفیت خوبی داشته باشد زیرا به سرعت در فضای مجازی دیده می‌شود.

کد خبر 937685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha