امیدواریم مجلس یازدهم بتواند فضای جدیدی برای اقتصاد سالم فراهم کند

آیت الله علم الهدی گفت: باید مراقب بود که نیروهای ولایی در مجلس شورای اسلامی به درستی اولویت های کشور را بشناسند و کار کنند تا بتوانند با عمل به وظایفشان ،فشار اقتصادی مردم را کم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» امروز(۲۱ خرداد) در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه به مجلس یازدهم امید داریم که انشالله بتواند فضای جدیدی را برای اقتصاد سالم فراهم کند، گفت:باید مراقب بود که نیروهای ولایی در مجلس شورای اسلامی به درستی اولویت های کشور را بشناسند و کار کنند تا بتوانند با عمل به وظایفشان ،فشار اقتصادی مردم را کم کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با توجه به هویت امام رضا(ع) در شهر تاکید کرد :متاسفانه مشهد در خطر هجمه های گردشگری زیادی می باشد که اگر به ظرفیت زیارت امام رضا(ع) به درستی نگاه شود هم هویت شهر حفظ می شود و هم نرخ بیکاری کاهش پیدا خواهد کرد.

 

آیت الله علم الهدی بیان کرد:مشکل اصلی ما در برابر تحریم ها ،مدیریت منابع کشور است و مجلس قوی می تواند مشکل مدیریت کشور را برطرف کند.

 

امام جمعه مشهد تاکید کرد :انشاالله با فعالیت های جهادی شما ،نرخ بیکاری بسیار کم شود و بتوانیم در عرصه های صادرات حضوری پر رنگ داشته باشیم و مردم شاهد ثبات اقتصادی بیشتری در بخش های مختلف کشوری باشند.

کد خبر 937692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha