مراسم بزرگداشت مدیر گروه امور اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم «سید علی اکبر موسوی»، مدیر گروه امور اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همت این اداره کل در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مراسم بزرگداشت مرحوم «سید علی اکبر موسوی»، مدیر گروه امور اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز (پنج شنبه 22 خرداد) به همت این اداره کل در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «سید صالح موسوی» گفت: وی فردی مقید بود و هیچ گاه نماز جماعت را ترک نکرد.

امام جماعت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه مرگ مغفول ترین موضوع در میان افراد جهانیان است علی رغم اینکه آن را پذیرفته اند، تاکید کرد: زندگی ما مثل میدان پر از مین است که در آن میدان قدم می زنیم و هر آن امکان انفجار یکی از مین ها هست و باید آمادگی مرگ را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مرگ بسیار ناگهانی روی می دهد، اظهار کرد: کسی که بداند عذاب و جهنمی هست دیگر سراغ گناه نمی رود.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: مرگ با همه سختی هایی که دارد و به نظر می رسد، اما زیباست،

خاطر نشان می شود، در این مراسم «صابر سهرابی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین وی، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، «روح الله منوچهری»، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس، «علیرضا زینلی»، مدیرکل سازمان حج و زیارت فارس، «سید احمد نجفی»، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان و جمعی از همکاران آن مرحوم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و سازمان های تابعه، در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 937778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha