۳۹۲ پروژه نیمه‌کاره در ساری وجود دارد

رضایی بابیان اینکه در حال حاضر ۳۹۲ پروژه عمرانی نیمه‌کاره در مرکز استان مازندران وجود دارد، گفت: تعریف پروژه جدید را در برنامه نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباسعلی رضایی» امروز (22 خرداد) در جلسه شورای اداری مرکز مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بیان کرد: برای پیشبرد کارها و مدیریت صحیح وحدت لازم است، امام خمینی (ره) معمار انقلاب بودند یادش باید همیشه در ذهن طرفداران انقلاب باشد؛ امام در روزهای سخت تهدیدات دشمن و سقوط خرمشهر، نماز را در اولویت داشت، دغدغه‌اش کار دنیایی نبود کار خدایی بود.

 

فرماندار ساری افزود: راه شهیدانی که در این سنگر دفاع از انقلاب جان دادند را باید ادامه بدهیم؛ دولت خدمت‌گزار و قوه‌های مقننه و قضائیه باید همانند امام راحل این انقلاب را مدیریت کنند

 

رضایی خطاب به مدیران ادارات شهرستانی اظهار کرد: نسبت به جذب ۱۰۰ درصد اعتبار عمرانی تلاش کنند و هرگونه کم‌کاری مدیران با برخورد اداری و قانونی مواجه می‌شود. از هیچ دستگاهی نمی‌پذیرم که نتواند اعتبارش را جذب کند ما در سخت‌ترین شرایط بودجه می‌دهیم هیچ عذری برای عدم تخصیص پذیرفته نیست‌.

 

وی یادآور شد: برای اعتبارات سال جدید کار کارشناسی در دست اقدام است و 392 پروژه استانی داریم و قصد تعریف پروژه جدید را نداریم و تلاش داریم پروژه‌های نیمه‌کاره را به اتمام برسانیم.

 

فرماندار ساری ابراز کرد: در بحث کرونا رعایت فاصله‌گذاری در همه حوزه‌ها ضرورت دارد، بدون لوازم پیشگیرانه در جمع حاضر نشویم، وضعیت ساری در بحث کرونا بین زرد و سفید است؛ کرونا تمام نشده است. در شهرها و استان‌های اطراف وضعیت خوب نیست، توجه به این موضوع وظیفه ذاتی دستگاه سلامت است.

کد خبر 937858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha