یک فوتی جدید کرونا در خراسان جنوبی/ آمار مبتلایان کووید ۱۹ به ۸۵۳ نفر رسید

مهدی زاده از شناسایی ۲۶ مورد جدید ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۵۳ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی‌زاده» ظهر امروز (۲۲خرداد) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۹ آزمایش در خراسان جنوبی انجام شده که ۲۶ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: با موارد جدید شناسایی شده مجموع آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۸۵۳ نفر رسیده است

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند، افزود: همچنین تاکنون ۷۸۲ بیمار مبتلا به کرونا بهیود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

 

مهدی زاده با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر بیمار کرونایی از نهبندان فوت کرده است، عنوان کرد: آمار جانباختگان این بیماری در خراسان جنوبی به ۴۷ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: نمونه های مثبت جدید شناسایی شده به تفکیک ۲ نفر مربوط به بیرجند، هشت نفر سرایان، یک نفر سربیشه، ۲ نفر نهبندان، ۱۰ نفر قاین و سه نفر بشرویه است.

 

وی گفت: مجموع آزمایشات انجام شده در استان تا امروز هفت هزار و ۷۸مورد بوده که نتیجه ۸۵۳ آزمایش مثبت اعلام شده است.

 

وی در پایان بیان کرد: شمار مبتلایان به کرونا در سرایان ۶۱ نفر، فردوس ۳۱ نفر، بشرویه ۲۵ نفر، طبس ۱۵۶نفر، زیرکوه ۴۸ نفر، درمیان ۹۵ نفر، سربیشه ۱۵ نفر، نهبندان ۴۷نفر، قاین ۹۱ نفر، بیرجند ۲۷۹ نفر و خوسف چهار نفر است.

 

کد خبر 937941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha