پایگاههای امداد و نجات در مناطق حادثه خیز راه اندازی می شود

همتی در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر تجهیز، راه اندازی و تامین منابع برای مراکز امدادی جمعیت هلال در مناطق پر خطر تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، در این دیدار دکتر «کریم همتی» با اشاره به بسترهای گسترده حادثه خیز در کشور گفت: تلاش خود را به سمت شناسایی دقیق گسل های حادثه خیز کشور در مواجه با تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی متمرکز خواهیم کرد تا جایی که امکانات و تجهیزات متناسب با هر منطقه و ناحیه ای فراهم شود به طوری که در هنگام رویداد با کمترین غافلگیری و مشکل در تامین منابع و امکانات مواجه شویم.


رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به بسترهای مناسب جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با کمک وکلای ملت و دولت تلاش می‌کنیم ضمن شناسایی کمبودهای حوزه امداد و نجات، خلاء های ناشی از این حوزه را برطرف کرده که در این زمینه نیاز به تعامل پویا و و پر ثمر با سایر بخش های متولی و خدمتگذار در کشور داریم.


وی از ایجاد ظرفیت های جدید در درون هلال احمر برای ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات آموزشی، آگاهی رسان، امداد و نجات خبر داد و گفت: یکی از مهمترین بسترهای در دستور کار توسعه خانه های هلال است که تلاش می شود با بسط، تجهیز و راه اندازی آنها قدم های بسیار مهمی در زمینه رشد کمی و کیفی خدمت رسانی هلال ارائه کنیم. 


در ادامه دیدار دکتر کریم همتی ضمن تبریک شروع مجلس یازدهم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آرزوی توفیق خدمتی سرشار از برکت و عزت برای مردم شرافتمند کشور، بر توسعه سازوکار های پویا برای تعامل مناسب بین سازمان متبوع و نمایندگان مجلس تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید شاهد اتفاقات مبارکی در عرصه خدمت رسانی باشیم.


در این دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم به طرح مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه پرداختند که از جمله مهمترین آنها می توان به تجهیز پایگاههای امداد و نجات، حل مشکلات مربوط به احداث ساختمان ها و پایگاههای امدادی، تامین نیروی انسانی متخصص در بخش های مختلف  و ... اشاره کرد. وکلای ملت با تقدیر از اقدامات بسیار خوب رئیس جمعیت از آغاز مسئولیت، آن را نشان دهنده یک مدیریت جهادی، علمی و به روز برشمردند و ابراز امیدواری کردند در ادامه راه و با تعامل دو سویه نمایندگان و جمعیت شاهد دستاوردهای پر خیر و برکتی باشیم.


در پایان دیدار رئیس جمعیت هلال احمر دستوراتی برای پیگیری درخواست های نمایندگان را به مجموعه تابعه صادر کرد و آنها را موظف به بررسی مسائل و مشکلات مطروحه و ارائه گزارش از فرایند های اجرایی در اسرع وقت نمود.
 

کد خبر 937952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha