فعالیت ۶ هزار ورزشکار در جهرم

خداجو گفت: تعداد ۴۰ هیئت ورزشی و ۶ هزار ورزشکار در شهرستان جهرم فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «عبدالرحیم خداجو»، امروز (پنجشنبه 22 خرداد) در دیدار با امام جمعه جهرم که با حضور رئیس و اعضای هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای این شهرستان انجام شد، گفت: تعداد 40 هیئت ورزشی و 6 هزار ورزشکار در شهرستان جهرم فعالیت دارند.

 

رئیس ورزش و جوانان جهرم با گرامی‌داشت روز ملی پهلوانی و ورزش زورخانه ای، افزود: فعالیت در حوزه فرهنگی با تعامل روحانیون همواره در این رشته ورزشی در جهرم انجام شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت 2 زورخانه به نام «امام علی (ع)» و «حضرت اباالفضل (ع)» در جهرم، بیان کرد: جوانان این شهر در کنار پیشکسوتان که در رأس هرم این هیئت ورزشی هستند منش پهلوانی را فرا می گیرند.

 

خداجو ادامه داد: باید از ظرفیت خوب پیشکسوتان استفاده کرده و ضمن آشنا کردن نسل جدید با ورزش پهلوانی آنها را وارد این عرصه کنیم.

 

وی با اشاره به لزوم بهره مندی از ظرفیت خیران در توسعه و پیشرفت این ورزش، گفت: در این زمینه فعالیت های خوبی انجام شده و امیدداریم در ادامه نیز از ظرفیت خیران بهره مند باشیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم با اشاره به تلاش هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای جهرم در روزهای کرونایی، گفت: در این راستا ورزشکاران این رشته با تلاش خود اقدام به تهیه بسته های معیشتی کرده و میان خانواده های بی بضاعت و محروم توزیع کردند.

کد خبر 938013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha