دولت و مجلس برای کاهش فشار اقتصادی در جامعه تلاش کنند

حجت‌الاسلام شریفی‌نیا بر اقدامات دولت و مجلس برای کاهش فشار اقتصادی در جامعه تأکید کردوگفت: اقشار آسیب‌پذیر در این شرایط باید موردتوجه قرار بگیرند و مردم از مجلس یازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی کشور توقع دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام« جلیل شریفی‌نیا» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آرادان ضمن بیان اینکه مجلس باید کاری کند که مشکلات مردم با وضع قوانین کاهش‌یافته و تورم و مشکلات معیشتی کم شود گفت: مردم از تورم و گرانی‌های بی‌حساب‌وکتاب تحت‌فشار هستند و مسئولان باید تدابیر درستی بیاندیشند و معیشت و اقتصاد مردم باید در محوریت عملکرد آنان باشد.

 

امام جمعه آرادان امپراتوری دروغ و فریب‌کار آمریکا در حال نابودی دانست واذعان داشت: پیش‌بینی‌ها امام خمینی (ره) به‌زودی محقق می‌شود و این در حالی است که فروپاشی از درون در آمریکا آغازشده است.

 

وی آمریکا را یک کشور شکست‌خورده خواندوافزود: به‌زودی شاهد افول امپراتوری آمریکا که در رأس تمام اقدامات جنابت کارانه و ظلم و ستم قرار داشت خواهیم بود.

 

امام جمعه آرادان در ادامه با تبریک هفته جهادکشاورزی وتقویت روحیه جهادی در جامعه  ادامه داد: تبدیل جهاد سازندگی به وزارت کشاورزی بزرگ‌ترین خیانتی بود که انجام شد.

 

وی با بیان این مطلب که با تبدیل این نهاد به وزارت جهاد کشاورزی روحیه جهادی در این حوزه تضعیف شد اظهارداشت: امروز مقام معظم رهبری به تقویت روحیه جهادی تأکید می‌کند.

 

حجت الاسلام شریفی‌نیا شهرستان آرادان را یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و دامداری در استان سمنان اعلام کردوافزود: این شهرستان در تولید برخی محصولات کشاورزی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

 

امام جمعه آرادان بابیان اینکه سه هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان زیر کشت گندم است اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۲ هزار تن گندم از این اراضی برداشت شود.

 

وی با اشاره به اینکه در سال زراعی کنونی سطح زیر کشت جو در آرادان دو هزار و ۸۰۰ هکتار است اظهارکرد: برداشت ۹ هزار تن جو از این اراضی پیش‌بینی می‌شود.

 

حجت الاسلام شریفی‌نیا سطح زیر کشت باغات آرادان را ۳۲ هزار و ۷۵۰ هکتار، گیاهان دارویی را ۵۱ هکتارو گلخانه‌ها را  ۳۵ هکتار اعلام کردوافزود: ۱۲۸ هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه مجهز به سیستم آبیاری تحت‌فشار است.

 

 

کد خبر 938118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha