ضعف اقتصاد ایران در ۴۰ سال گذشته بسیار زیاد بوده است

امام جمعه شهرستان دماوند: اقتصاد ایران در ۴۰ سال گذشته بسیارضعف داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند که بعد از گذشت بیش از ۳ ماه در این شهرستان برگزار شد ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حرکت سیاسی امام صادق (ع) در جهت شناساندن ظلم بنی امیه از طریق انقلاب فرهنگی انجام شد و امویان برای ماندگاری حکومتشان از راهبرد ولنگاری فرهنگی و انحطاط اخلاقی مردم استفاده می‌کردند.

 

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه اگر در یک جامعه، جوانان و مردم دچار بی بند و باری فرهنگی شوند، برای اهداف عالی سیاسی اسلامی قدمی بر نخواهند داشت افزود:برای اصلاح امور فرهنگی و اجتماعی و سیاسی باید به رکن مهم اقتصاد توجه خاص داشته باشیم.

 

امام جمعه دماوند بیان داشت: یکی از دلایل تحقق نیافتن کامل عدالت اجتماعی در ایران ضعف اقتصاد ما و بیماری‌های گوناگون آن است.

 

خطیب جمعه دماوند گفت: متأسفانه سه قوه در ۴۰ سال گذشته نتوانستند اقتصاد ایران را به نقطه مطلوب برسانند و دولت نباید به گونه‌ای عمل کنند که مردم فکر کنند، دولت در سال پایانی خود کارها را رها کرده است.

 

وی در ادامه به اشاره به اعتراضات گسترده در آمریکا عنوان داشت: اعتراض گسترده مردم آمریکا و اروپا به قتل یک سیاه‌پوست در نیم قرن اخیر بی‌سابقه است، تبعیض نژادی در آمریکا به فرهنگ عمومی تبدیل شده و سیاه‌پوستان از شکنجه و آزار و تحقیر به ستوه آمده‌اند و شرایط فعلی آمریکا نشانه‌هایی از فروپاشی درونی، مدعی‌ترین کشور ثروت و قدرت دنیا است.

کد خبر 938134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha