بازسازی دومین مدرسه در مناطق محروم شهرستان بندرماهشهر

مدرسه شهید جهان‌آرا و آیت‌الله جمی شهر شهید چمران شهرستان بندرماهشهر توسط جهادگران پتروشیمی بوعلی سینا به‌صورت کامل بازسازی شد.

«شهرام قنواتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: مدرسه شهید جهان‌آرا و آیت‌الله جمی شهر چمران شهرستان بندرماهشهر توسط جهادگران پتروشیمی بوعلی سینا به‌صورت کامل بازسازی شد.

 

مدیر روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا افزود: این مدرسه ۲ طبقه شامل ۱۲ کلاس، ۲ سالن‌، اتاق کودک و منزل سرایدار است که طی سه ماه گذشته و همزمان با تعطیلی مدارس، توسط نیروهای جهادی بسیج پتروشیمی بوعلی سینا و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به‌صورت کامل بازسازی و تحویل اداره آموزش و پرورش شهرستان شده است.

 

وی اضافه کرد: هزینه بازسازی این مدرسه از سوی کارکنان نیکوکار پتروشیمی بوعلی سینا تامین شده و نیروهای واحدهای مختلف در بازسازی، توان خود را به‌کار‌ گرفته‌اند.

 

قنواتی در پایان یاد آور شد: این مدرسه دومین مدرسه در  مناطق محروم شهرستان بندرماهشهر است که با تلاش کارکنان بازسازی شده و در آینده نیز تلاش خواهیم کرد تا مسئولیت‌های اجتماعی خود را بیش از پیش در این مسیر معطوف سازیم.

 

کد خبر 938172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha