فراخوان خبرنگاران گیلانی برای ارسال فیلم و عکس از سردار سلیمانی

بایرامی از فراخوان جمع‌آوری اسناد از قبیل عکس، فیلم، مصاحبه و... موجود از آخرین سفرهای سردار شهید قاسم سلیمانی به استان گیلان خبر داد و گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران آثار خود را در جهت گسترش مکتب حاج قاسم به بنیاد حفظ آثار ارسال کنند.

«عباس بایرامی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پس از آن، مرهون بزرگ‌مردانی همچون قاسم سلیمانی‌هاست در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در چهل سال گذشته تاریخ این انقلاب، ایثار و از خودگذشتگی‌های مردان مردی باعث شد تا این نظام و انقلاب استمرار یابد که پرچم‌دار مکتب جهاد و استکبارستیزی بودند.

 



مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان حاج قاسم سلیمانی را نمونه یک سرباز مخلص ولایت و با تقوا دانست و اظهار کرد: برای ادامه یافتن مکتب حاج قاسم باید این مکتب برای نسل‌های آینده تبیین شود.
 

وی در ادامه از فراخوان جمع‌آوری اسناد از قبیل عکس، فیلم، مصاحبه و...  موجود از آخرین سفرهای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به استان گیلان خبر داد و گفت: هرگونه آثار سردار سلیمانی در کنگره سرداران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان که در اردیبهشت سال ۹۵ برگزار شد و یا اثری از وی در مراسم اربعین شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور شلمانی» که در آرشیو خبرگزاری‌ها موجود است را به این اداره کل ارسال کنید.

 



بایرامی در ادامه با اشاره به اینکه «بنیاد شهید قاسم سلیمانی»  طبق فرمان و دستور رهبر معظم انقلاب در سپاه تشکیل شده و «زینب سلیمانی» فرزند این شهید، رییس بنیاد است، افزود: در راستای اهداف و برنامه‌های این بنیاد در تلاش برای جمع آوری آثار و اسناد سردار شهید هستیم.

 



وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش و ترویج مکتب سلیمانی در جهان اسلام اذعان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه از این فرصت مغتنم جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای ادامه خط جهاد و مقاومت می‌توانند با ارسال مجموعه آثار، فیلم، عکس، مصاحبه و... خود که با سردار سلیمانی دارند، بنیاد را همراهی کنند.

کد خبر 938251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha